Odp: Problem z dzwiekiem-prosba o pomoc !

Autor: Jack_Sky (downloadmaster_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 20:37:00 MET

Użytkownik Roger <roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:88h1vt$brm$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> w rejestrze pod kluczem
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\
>
> jest pewnie 2 razy uruchamiany systray.exe - wywal jeden
> lub posluz sie msinfo32.exe

> raczej stawialbym na konflikty sprzetowe, przerwan itp.
> Zobacz w menagerze urzadzen

Problem w tym ,ze nie ma zadnych konfliktow sprzetowych ! Karta muzyczna
dziala poprawnie. Tak jak pisalem wczesniej , muzyka nie grala nawet na nowo
instalowanym systemie ,bez zadnych dodatkow ( nigdy wczesniej to sie nie
zdarzalo ). Wyglada na to ,ze cos juz jej uzywa i dlatego jest zajeta.
Pytanie tylko co i dlaczego ? Jak mozna to sprawdzic ? Moze jednak jest to
objaw padu karty ?

Jacek