Skanowanie negatywow

Autor: Beer (solaris0_at_priv6.onet.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 17:50:41 MET

Witam ...

        Stalem sie ostatnio szczesliwym (?) posiadaczem przystawki do skanera
UMAX 2100U, ktora ma za zadanie skanowanie slajdow i negatywow (tak
przynajmniej twierdzil gosc ktory mi ja sprzedal). Przystawka ta to nic
innego jak gorna klapka skanera, wyposazona w swego rodzaju plaska
"swietlowke". Jako programu skanujacego uzywam VistaScan v3.52 ktory
przy wlaczonej w/w przystawce (podlacza sie ja kabelkiem do skanera),
uaktywnia tryb UTA-Negative (z czego wnioskuje ze chodzi o skanowanie
negatywow). Tutaj zaczyna sie rebus ... co dalej zrobic z tak
zeskanowanym czyms (pisze "cos" bo napewno nie jest to nic podobnego do
zdjecia ktore zrobilem). Wyglada to jak polaczenie negatywu i slajdu ...
Nie mam pojecia czy to "przejechac" jakims filtrem czy trzeba wogole
jakiegos specjalnego programu-kombajnu zeby sobie z tym poradzic. Jezeli
ktos byl juz tak "szczesliwy" jak ja i sobie z tym poradzil to prosilbym
bardzo o info na grupe lub priv'a.

---Beer---