Pomocy ???

Autor: Ultimate Warrior (w_ultimate_at_hotmail.com)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 16:20:34 MET

            Witam !
    Właśnie muszę ostro zabrać się do napisania prezentacji multimedialno
edukacyjnej własnej szkoły mam w związku z tym kilka pytań, być może ktoś
miał już wcześniej podobne doświadczenia i zna ten ból proszę o radę:

-W czym to najlepiej zrobić myślę raczej o jakimś prostym narzędziu tj.
najlepiej coś jak WYSIWYG tylko czy takie aplikacje istnieją do tego celu
Macromedia Director wydaje się mi zbyt skąplikowany chociaż ma olbrzymie
możliwości, szczególnie że troszkę brak mi czasu (trial 30 dni). Czy są inne
najlepiej mniej rozbudowane i prostsze narzędzia?? Jakie, skąd zdobyć, Może
wziąć Delphi tam również dałoby się pokazać kilka filmów i kilka tekstów
wprawdzie bez bejerów jak w MD ale szybko i skutecznie a bardziej o to mi
chodzi :-) ?
- Czy połączenie filmów avi.(kilkaset mega) oraz sporo pic. nie doprowadzi
do tego że projekt będzie się nadawał do obróbki tylko na jakimś
superkomputerze np. POWER PC. ?
-Gdzie można znaleźć jakieś fajne tuturiale lub inne źródła po Polsku? np.
Director FAQ. Czy to naprawdę takie trudne, to co załącza producent jest OK
ale troszkę tego mało?
- Od czego zacząć i z czym mogę mieć największe problemy dodam że mam już
sporo materiałów i pomysłów tylko wprawy nie za wiele ?
-Ogólnie co będzie mi potrzebne aby zgrać film z kasety VHS na dysk w
formacie który by można później wykorzystać tj. chyba .mpg, avi ?
-Czy lepiej dokonać obróbki przed zgrywaniem czy może po wszystkim nie
bawiąc się w żaden soft tylko zrobić to na jakimś generatorze znaków lub
innym analogowo podobnym urządzeniu?
POZDRAWIAM