postawienie sieci !pilne!

Autor: Rinaldo (rinaldo_at_freenet.de)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 15:11:02 MET

Cześć

rodzice od mojego kumpla z wielką chatą wyjeżdżają no i chcemy przynieść do
niego komputery i grać przez sieć. Problem jest w tym że jeszcze nic nie
miałem wspólnego z siecią (chyba że z tą dużą :)). Kupiłem już co prawda
badziewiaskie, ale tanie karty sieciowe ale nie wiem jak to wszystko
połączyć. Będzie ok, pięć komputerów, ale nie chcę używać huba. Możecie
napisać co muszę kupić?
Mogę zrezygnować z terminatorów?

proszę o dosyć dokładną i szybką odpowiedź, najlepiej na priva

thx
pzdr
rinaldo