Re: Panowie, czy to warto kupić?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 14:43:05 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Wed, 16 Feb 2000 21:47:36 +0100
is the real date, MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> has written something quite
wise. But he wasn`t the one.

>Hi!

>Radze Ci nie brac na powaznie opinii i testow z tej gazety. Przy niej
>CHIP to krol rzetelnosci. Nigdy nie zapomne zrobionego przez nich
>testu kart graficznych... :)

Hm, to dziwne, testy z KS wydawaly mi sie rzetelniej prowadzone.
Faktycznie, kryteria rankingow maja kretynskie, ale jak ktos patrzy
nie na miejsce, tylko na wlasciwe parametry w tabelkach, moze znalezc
tam duzo w miare rzetelnych danych. Np. w tescie monitorow wygral
jakis Philips, natomiast ja na podstawie waznych dla mnie parametrow
wybralem dla siebie CTX`a. Kretynskie kryteria wyboru zwyciezcy testu
nie dyskwalifikuja KS pod wzgledem rzetelnosci uzyskania danych.

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.