Pilne pomocy !!!!!!!!!

Autor: pawel (av16_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 11:28:01 MET

witam,
mam problem z nowo skladanym kompem - wiesza sie winda przy byle operacji.
chyba cos nie tak z portami comm bo mam mysze comowa i jak che ustawic
wlasciwosci poru w menadzer urzadzen/porty/comm1/wlasciwosci *-zwis total
tylko hard reset.( przy innych urzadzeniach tego nie ma, jak przelozylem
mysz na comm 2 to com 2 wieszal)
Przy przeciaganiu ikonek z okien prawym przyciskiem to samo...wlasnie od
tego sie zaczelo kapnalem sie ze cos ten prawy przycisk stopuje.
zmienialem myszy to samo,zmienialem sloty z kartami to samo...
pod win95 i win 98 to samo....

abit be6 - 1
celer 433 na przelotce
128 ram
nic nie krecone ustawienia tylko default i auto, przydzielone na auto vcore
jest 2,0 to tak ma byc ?
moze ktos sie spotkal z takim problemem prosze o pomoc.
dzieki z gory pawel