Re: PC Chips i dzwięk

Autor: Czeski (market_at_apator.torun.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 10:36:01 MET

Robert napisał(a) w wiadomości: ...
>Zlozylem kilka komputerow na plytach PC Chips 726 z dzwiekiem na pokladzie
>mam maly problemik. Gdy uruchomie jakas aplikacje uzywajaca dzwieku a
>pozniej ja zamkne nie zostaje zwolnione urzadzenie audio i oczywiscie od
>tego momentu system jest juz niemowy az do restartu. Moze ktos wie jak to
>obejsc (jakis patch???)
>Z gory dzieki za odpowiedz.
>Robert

To fajnie ze kogos spotkalem kto ma doswiadczenie z ta plyta (czy tam jest
tez modem) Mialem kilka dni temu problem podobno plyta dzialala ze zmienna
czestotliwoscia i spalila proceror celeron 400 Czy slyszales kiedys o tym?
Aha, jeszcze o UDMA 33. Podobno ta plyta dziala z tym kontrolerem, a mam tez
dysk Seagate 8 (UDMA 66) Czy to dobrze z soba bedzie dzialac? Co zrobic i
jak to ustawic/podlaczyc?