Re: Firma Age Computer - opinie

Autor: -ZED- (zednews_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 10:13:07 MET

Hej!

tycoon <tycoon_at_free.net.pl> w artykule news:38aac028$1_at_news.vogel.pl pisze...

> Polecam A'cit
>
> TANIO i całkiem znoœnie, nigdy nie miałem problemów, a kupuiłem kiedyœ kompa
> i kupuję różne częœci już ~4 lata
> tel. +4871-3419835

A ja radzę omijać ich szerokim łukiem - z moją nagrywarką miałem
potworne problemy...
Zaczęło się od tego, że nie chciała nagrywać CD-RW, próbowałem
na kilku komputerach, więc zaniosłem - przyjęli, powiedzieli, że
sprawdzili i oddali mówiąc, że jest dobra. Przynoszę do domciu i co?
Oczywiście dalej nie nagrywała.
Jeszcze raz zaniosłem, później znowu do domciu... Podpieprzyli mi
oryginalne oprogramowanie <najpierw potwierdzili, że dostarczyłem
w komplecie, a później stwierdzili, że nie przyniosłem progsów i oni
mi nagrywarki więcej nie przyjmą, bo nie jest kompletna>. Olałem te
CD-RW i po jakimś czasie przestała nagrywać CD-R.
Zaniosłem, poprosiłem o wymianę na inny model, jeśli reklamacja
zostanie uwzględniona. <Poszedłem ze świadkiem> Brykali o to
oprogramowanie, które sami ukradli, ale stwierdziłem, że mogę za
nie zapłacić <przy cenie nagrywarki to się jednak opłaca>.
Po pewnym czasie przyszedłem <znowu ze świadkiem - inaczej już do
nich nie pójdę!>, dostałem nową nagrywarkę, jednak nie chcieli mi
tego wpisać do karty gwarancyjnej <!>,
znowu musiałem się z nimi spierać <później pewnie powiedzieliby,
że tej nagrywarki u nich nie kupiłem>. Trzeba przyznać, że oddali
mi przywłaszczony przez siebie wcześniej program - dostali od dystrybutora
razem z nową nagrywarką.
Polecam omijanie tego sklepu.

--
I   Pozdrawiam, -ZED-  I  Zakon Unicki Koncentratów i Homogenitów I