Re: P³yty CDR 80 min. Data Star po 3,99

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 10:01:25 MET

> 80 nie sprawdzalem, natomiast bardzo mi odpowiadaja DataStar 74 min.
> To jest w sumie produkt firmy Ritek, sa srebrne lekko zlotawe. Dobrze
> sa czytane przez moj nieco wybredny odtwarzacz CD. Nagralem ich moze z
> 15 bez zadnego problemu.

U mnie wisi na scianie Data Star 80 min., z ktorej odkleja sie srebrna
warstwa :) a plytka po nagraniu byla kompletnie nieczytelna. Wisi jako
przestroga dla studentow, zeby nie lakomili sie na super tanie
nosniki. Nagrywarka - niezawodna Yamaha 4260 wypalajaca kilka plyt
dziennie.

Pozdrawianko!

Arkadiusz Soroka
Zaklad Plastyki Intermedialnej UMK