Odp: Malo pamieci?

Autor: Raku (raku_at_kki.net.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 08:55:34 MET

 hihi
przypomnieły mi się czasy gdy w czystym DOSie troche trzeba było
pokombinowac aby odpalić gierkę bo mem pokazywał cos ok 580 kB a gra
krzyczała że wymaga min. 595 - no i co sie wtedy robiło za muki z tymi
wszystkimi sterownikami w config.sys i autoexec.bat , a jak ktos miał
jeszcze dblspace ......

fajne były to czasy - nie każdy mógł sobie pograć

Raku

Użytkownik Marko <marko_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:88f983$7q7$1_at_helios.man.lublin.pl...