Re: TV-OUT na Savage 3D

Autor: size (size_at_friko.sos.com.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 21:55:30 MET

Dziwne tez mam savage3d i takich problemów nie mam. Mam co prawda
ColorMAX'a i podejrzewam, że takie problemy mogą wyniknąć w zależności od
modelu i firmy. A macrovision to po prostu system zabezpieczający przed
nielegalnym kopiowaniem, tzn. że jeżeli twoja karta jest wyposażona w Tv-Out
i chcesz na przykład oddtworzyć film DVD i rzucić go na Telorek to nie
będziesz mógł tego zrobić jeśli nie będziesz miał Macrovision.

Pealoo napisał(a) w wiadomości: <88cq10$ljc$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Mam Gainward GX3 na kości S3 Savage.
>Mam w tej karcie wyjście TV.
>Jeśli ktoś miał doświadczenia z wyświetlaniem na TV, to proszę o wskazówki,
>bo jak robię 768x576 lub 720x576 lub 640x480 i włączam wyswietlanie na TV,
>to jakość jest &($*%@*# - poprzeczne paski i nieczytelne pismo. Mój
Savage