Re: WYJASNIENIE Moje zakupy w netseller.com.pl (dlugie)

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 21:47:32 MET

Hi!

"{ernest}" <kolan_at_writeme.com> napisal(a):

>IIyama jest super ostra, kontrastowa i nie ma porownania z SONY G200.

Sony ma straszne rozrzuty w jakosci. Jak kupowalem monitor, dopiero 3a
sztuka byla OK. Ale jak juz sie wybierze to naprawde warto.

>Soniaka ogladalem jeszcze w 2 innych sklepach i zawsze obraz byl do dupy!

Pech.

>Lepiej nie kupowac soniakow, bo maja serwis do dupy...

Co ty ?!?! Nie znasz w takim razie serwisu Sanyo. Trzymali mi sk*.*
monitor przez ROK !!! I i tak go nie naprawili. Wymienili modul
synchronizacji ale go nie zaprogramowali i moj stary spedzil pare
godzin na recznym lapaniu synchronizacji.

---
Pozdro !!!
MGB
mgb_at_priv.onet.pl