Re: pytanie o procesory

Autor: ZS (soko_at_liwest.at)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 21:26:28 MET

FC-PGA to przejsciöwka dla CPU PIII Coppermine typu S370.
Jej zadaniem jest dopasowanie elektryczne i mechaniczne tej formy CPU
do slotu 1- normalnie te CPU sa przystosowane do pracy na slocie S370.
SECC- to Single Edge Contakt Cartridge 2.
Tego typu PIII Coppermine nie potrzebuje przejsciöwki.
Nowe procesory maja 256 L2 Cache czyli polowe tego co maja Katmai ale L2
pracuje z dwukrotnie wiekrza czestotliwoscia.
Jezeli Twoj Abit moze dostarczyc napiecia 1.65 V to mozesz przejsc na te
CPU.
Sa 2 rodzaje tych nowych procesoröw ; na 100 MHz FSB ( ma na koncu E ) i
133 MHz ( EB).
Byc moze ten Abit moze chodzic tylko z tymi pierwszymi.
Zdzislaw
soko_at_liwest.at