Re: modem Spiryt.jak instalowac?

Autor: Andrzej z Zaborza (morgotch_at_priv2.onet.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 18:43:39 MET

Użytkownik Seweryn Kolano <sewkol_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4_1p4.5622$Q3.141272_at_news.tpnet.pl...

> Włącz w BIOSIE COM1 i COM2 - modem po wykryciu, że 1 i 2 są zajęte
> zainstaluje się na COM3.

To nie ma znaczenia, przy włączonych comach może także sie zainstalowac na
com1 lub 2 i nie będzie działał, a wyłączenie tych comów w biosie (jeśli
nieużywane oczywiście) powinno spowodować zadziałanie spiryta na com1 lub 2.
Spiryt jako winmodem nie działa na comach fizycznych lecz na comach
"wirutalnych" stworzonych przez system, czyli w wypadku jeśli com 1i2 są
włączone w biosie muszą to być comy od 3 w górę. Pamiętam, że nie miałem
problemu z win 98 tzn nie musiałem instalować coma3 przed instalacją modemu,
ale można spróbować (dodaj nowy sprzęt>porty itd)
A spiryta oczywiści instalować z ręki tzn nie pozwolić windzie na
wyszukiwanie sprzetu.

--
Pozdrawiam,  Andrzej