---Riva 2 Model 64- brak OpenGl ? pomocy

Autor: Gringo (gringol_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 17:53:16 MET

Posiadam NVIDIA RIVA TNT 2 model 64 na karcie JOY IMEDIA w

custom OpenGl setings wyswietlaja sie puste pola - karta obsluguje przeciez
Open Gl wiec dlaczego brak moliwosci selekcji sterownika skoro jest manu
do jego wyboru ? Dlaczego producent nie dostarczyl w standarcie obslugi
takich opcji????
To samo dzieje sie z custom direct3d setings
W Half Life i Quake2 nie daje sie wybrac Open Gl , nie chce go obslugiwac
gra HL podaje informacje ze moja karta nie obsluguje Open GL , natomiast w
tej samej grze na direct3d i wysokiej rozdzielczosci bywaja momety ze
tekstura scian lub elementow migajacych zaczyna zmieniac obraz ,
przeistaczajac sie w nieregularne kolorowe zbiory pikseli.
Jeszcze jedna sprawa , w ICQ zamiast ikon podczas polaczenia do sieci
 kwaiatki,koperty,..) pojawiaja sie zamazane roznokolorowe kwadraty, za
kazdym razem inne .
Nie mam zielonego pojecia co zrobic dalej , ewentualnie jak i gdzie i
dlaczego ,- sciagnac jakis upgrade do niej
Prosze o pomoc tej sprawie
Pozdrawiam serdecznie
Konrad