Re: skaner ScanMagic

Autor: chrisw (chrisw_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 16:01:35 MET

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> wrote in message
> Hi,
> Teoretycznie powinien pasować każdy zasilacz 12 V o wydajności
> prądowej co najmniej 1 A. Takie parametry są wypisane na
> oryginalnym zasilaczu.

Na moim jest 1,2 A!
 I to już trochę gorzej bo zasilacz 1A to będzie chyba mało a zas. 1,5A to
koszt już blisko 50zł, ciężko dostać a i tak nie jest pewne że spasuje.

>Nie próbowałem podłączać innego niż
> oryginalny (bo mój działa :)

Ja podłączałem zas. od kumpla skanera i działało no ale on miał wydajność
1,3A.

> BTW może po prostu siadł bezpiecznik przy wtyczce?

Nawet nie wiedziałem że to bezpiecznik (jakiś dziwny, i zalany tworzywem,
także jak się spali to tylko odciąć?),
ale napięcia nie ma już przed nim.

A tak w ogóle to może popytać w serwisach i na giełdzie, może by się
znalnazł niedrogi oryginał?

--
Pozdrawiam
chrisw_at_box43.gnet.pl