Jak ustawic IRQ

Autor: Filip Pawlikowski (filipp_at_pro.bsb.com.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 12:04:04 MET

Pytanie moze lamerskie, ale zmienilem wlasnie starego kompa z 486 na
Celerona, wiec mam prawo :-). Mam plyte glowna z chipsetem VIA i
zintegrowanym modulem dzwiekowym CMI8738. Nie wiem jak zmusic ten modul to
pracy w trybie DOS na IRQ5, podczas startu w konfiguracji PCI zglasza sie na
IRQ10 i tak juz zostaje. Dostarczone "narzedzie" dosowe pozwala tylko
zmienic porty przetwornika i syntezera FM, wyswietla biezace IRQ, ale nie
umozliwia jego zmiany. Po Windows nie ma problemu z dzwiekiem. Sterownik
Windowsowy umozliwia zmiane IRQ (DOS mode IRQ), ale nie robi to raczej
wrazenia na sprzecie.

Dzieki z gory za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam,

--