Odp: Start komputera

Autor: Aaapsik (aaapsik_at_kki.net.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 11:14:25 MET

czesc

Użytkownik Damian Lewandowski <Damian.Lewandowski_at_comarch.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:38AA6620.26D9D97_at_comarch.pl...
> Witam,
> mam konfiguracje z AMD K6-III 400 + plyta Soltek (rekomendowana przez
> AMD). I do tego mam jeszcze problem - gdy pierwszy raz wlaczam komputer
> - to sobie on zawisa, przy czym pomaga wcisniecie reset'a. Czy ktos mial
> moze podobne klopoty??? Moze cos jest zamieszane w BIOS'ie.
mialem identyczny problem (C300, DIMM 32 MB RAM).
dzialao sie tak, bo C300 wykorzysuje szyne 66 MHz, zas pamiec byla PC-100.
po wymianie pamieci na "zwykla" (dostep 10 ns, a nie 7-8). wszyko dziala ok.

Aaapsik

> Tylko nie podawajcie mi rozwiazania, w ktorym proponujecie polaczenie
> przyciskow wlaczania i reset :-)
a ja rozberalem na czesci pierwsze PC i testowalem :-)