Re: V3-2000 16 MB + stery 27.01.00 - problem

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 11:03:57 MET

> Tak. Ale problem polegal na tym, ze byly sciagniete z bledem mimo, iz
> inastalacja przebiegala prawidlowo.
> Sciagnalem je jeszcze raz - tyle, ze z kaktusa zamiast z 3dfx - i wszystko
> jest oki.
> Takze dalej podtrzymuje to co powiedzialem wczesniej.

To tak jak ja. Mialem TNT-1, kolega ma Vante obaj mamy k6-2/400 i specjalnej
roznicy wynikow nie widzielismy, a sterowniki co jak co ale uwazam ze nVidia
robi naprawde dobre, przynajmniej do mojego sprzetu najlepsze byly 2.03,
teraz mam Savage'a4 i tu dopiero sa sterowniki, jedne chodza inne nie :-)))

Pozdrawiam
Piotr Traczykowski