Re: dvd region??

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 01:37:22 MET

> zamierzam zakupic dvd.

Cieszymy sie razem z toba.

> ktos poradzil mi aby zakupic bez blokady regionow.

Slusznie.

> jestem laikiem odnosnie dvd, i nie wiem o co chodzi.

O to ze bedziesz mogl ogladac tylko dvd kupione w polsce.

> czy moglby byc ktos bardzo wyrozumialy i opisac o co chodzi z regionami.

Caly swiat zostal podzielony na regiony - 1, 2, 3 etc.. I np. w USA
jest inny region niz w Pl. Ale DVD dla regionu 1 nie powinno dac sie
odczytac
w regionie 2 (tzn np. dvd z usa nie powinien dac sie odczytac u nas) - to
kwestia
naciskow producentow audio-video. Ale jako ze standard blokowania tego
zalezy
tez od czytnika a nie bylo jednoznacznych ustalen producenci dvd produkowali
dvd bez blokady mnoznika. I taki najlepiej kupic.

--
Aktualnie moją ulubioną piosenką jest:
Summoning - "Over old hills".