2 nagrywarki ktora kupic

Autor: Johnny Navalony (wojtun_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 23:55:37 MET

Czesc!

Mam pewien dylemat gosćiu chce mi sprzedac nagrywarke (użyywana) mam
do wyboru dwie nagrywarki SCSI za ta sama cene. Sa to YAMAHA CRW4260 i
RICOH MP6200S.
Jestem troche lamer w sprawach nagrywarek, ale z tego widze to Yamaha
była już otwieana, szufladka wysuwa się jak traktor, cała jest brudna
jak sranie w kiblu. Od kumpli wiem, że prawdopodobnie używał jej
zawodowy pirat..., ale Yamaha jest chyba lepsza parametrami 4 do
zwykłych i chyba 2 do CDRW i buffer ma 2048 K

Natomiast RICOH jest niby czysty, szufladka normalna i raczej nie był
otwierany. Tylko, że ma chyba 2 krotny zapis, chyba wcale nie ma cdrw
(nie wiem wniosjkuje to z nazwy) buffer 1024 K

Może mi ktoś poradzić który z tych złomów wybrać