Re: Kolory plytek CD

Autor: ZS (soko_at_liwest.at)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 20:02:45 MET

Kolory - jest jeszcze srebrny - te sa stosunkowo drogie , jasno zielone i
b. jasno zielone.
Starszego typu cd mialy duze problemy badz wcale nie czytaly ciemnych
"plytek".
CD-R-W , na tym mozesz dowolnie wiele razy zapisac i kasowac - tak jak mini
disku.
Tu niestety tez starsze CD ( >2lat) maja problemy z czytaniem

Zdzislaw