Odp: monitory adi

Autor: Robert Miękwicz (franz_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 17:44:25 MET

Użytkownik zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:6ofgasoqvmtbvke2lskd21pkln70kvkngu_at_4ax.com...
> cze.
> czesto na grupie padaja pytania o monitory. i sa polecane rozne
> modele. ale jakos nikt nie mowi o monitorach adi. co o nich sadzicie?
> przymierzam sie do kupna dobrej 17-tki i tak sobie o adi pomyslalem...

Wg mnie monitory ADI to rewelacja - kilka juz przeszlo przez moje rece i
zawsze mialy swietne parametry. Polecam model GT

Robert Miekwicz
franz_at_aurora.put.poznan.pl