RE: EXPLORER- Proszę o pomoc !!!

Autor: Tomasz Chojecki (tchojecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 15:53:26 MET


Witam
Niekoniecznie to musi być wina mnożnika, być może system został nipoprawnie
zamknięty. Można spróbować np. ponowić instalację windy98 poprzez system
recovery (znajduje się na płycie z systemem w katalogu TOOLS). Ponowna
instalacja zachowuje wszystkie ustawienia pierwotne. Ja tak robiłem u
znajomego i wszystko było później OK. Może ktoś zna inny sposób?

   Pozdrawiam

Tomasz Chojecki

-----Original Message-----
From: owner-pl-comp-pecet_at_newsgate.pl
[mailto:owner-pl-comp-pecet_at_newsgate.pl]On Behalf Of ZS
Sent: Monday, February 14, 2000 6:34 PM
To: pl-comp-pecet_at_newsgate.pl
Subject: Re: EXPLORER- Proszę o pomoc !!!

Przyczyna moze byc , poza uszkodzonym RAM zle nastawienie FSB i mnoznika.
Powinienes miec 66MHz x3,5 , przetaktowanie CPU albo niewlasciwe napiecie
na CPU

Zdzislaw
"Norbert Majewski" <norbmaj_at_alpha.net.pl> wrote in message
news:38a7363b_at_news.vogel.pl...
> Serdecznie witam wszystkich.
>
> Od niedawna jestem użytkownikiem komputera i mam pewien problem.
> Bardzo często (przynajmniej kilka razy dziennie) otrzymuję informację:
> "EXPLORER WYKONAŁ NIEWŁAŚCIWĄ OPERACJĘ I NASTĄPI
> JEGO ZAMKNIĘCIE" i po chwili znikają wszystkie ikonki na pasku
> zadań (te obok zegara). Poniżej podaję komunikat wygenerowany przez
> program "DR WATSON" w chwili gdy wystąpił błąd:
>
> Składnik podstawowy Windows Kernel próbował dostępu do obszaru pamięci
który
> nie istnieje.
>
> Nazwa modułu: KRNL386.EXE
> Opis: Składnik podstawowy Windows Kernel
> Wersja: 4.10.1998
> Produkt: System operacyjny Microsoft(R) Windows(R)
> Producent: Microsoft Corporation
>
> Nazwa aplikacji: Explorer.exe
> Opis: Windows Explorer
> Wersja: 4.72.3110.1
> Produkt: System operacyjny Microsoft(R) Windows NT(R)
> Producent: Microsoft Corporation
>
> --------------------
>
> Używam komputera z procesorem PENTIUM 233 MMX, 32 MB RAM,
> system WINDOWS 98.
> Błąd wyświetlany jest prawie za każdym razem, gdy tylko próbuję instalować
> nowe oprogramowanie, później wszystko przebiega prawidłowo.
> Nawet usunąłem wszystko z dysku i zainstalowałem WINDOWS na nowo,
> ale to nic nie pomaga.
> Co może być przyczyną tak częstego występowania tego błędu ?
> Z góry dziękuję za pomoc.
>
> NORBERT
>
>
>
>
>
>
>
>
>

-- 
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:44:07 MET DST