Odp: Pytanie o sieć

Autor: Dempsey (dempsey_at_polnet.cc)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 15:55:24 MET

Użytkownik Jasio <jasiox_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:G9dq4.637$G3.26656_at_news.tpnet.pl...
> Witam
> Czy któś z grupowiczów mógłby odpowiedzieć mi na następujące pytanie:
> Gdzi w rejestrze Win98 można znaleźć czas wyszukiwania sieci przez
komputer
> z kartą sieciową?
> Jasio

eee, troche zle zrozumialem pytanie [wogole go niezrozumialem] jasniej
prosze! Czy chodzi jak dlugo sie loguje? Czy moze jak dlugo szuka innych
kompow? czy to chodzi [zapewne] o LAN??? JASNIEJ!