Re: Monitory - ProszÄ,"T o SZYBKÄ,,Ă, Â?odp

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 14:37:38 MET

Hi!

Vindex <vindex_at_post.pl> napisal(a):

>Dlatego ze sluchamy tej samej muzyki? Ciekawe kryterium :)))

Nie, dlatego ze nie dosc ze znacie Marillion to jeszcze go sluchacie i
lubicie. Na rzie widze taka zaleznosc: nie spotkalem jeszzce osoby
ktora lubilaby Marillion (oczywiscie z Fishem) i byla nifajna :)

>Za dlugi :)))

Ale piekny !

>Tez :)) Ja nie mam rankingu - ale "Punch and Judy" lecialo kiedys u mnie
>na okraglo :))

W zasadzie IMHO Marillion nie ma utworow dobrych i zlych. Ma bardzo
dobre i .. itakie... ze ... no... no.. zajebiste !!!!

---
Pozdro !!!
MGB
mgb_at_priv.onet.pl