Re: AMD K6 400 - ???

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 13:46:41 MET

Użytkownik Darek <rafalski_at_wloclawek.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8fYp4.13008$Q3.338178_at_news.tpnet.pl...
> czesc
> Wymienilem Cyrixa II 233 na AMD K-2 3D 400 na plycie FIC +503 z chipsetem
> VIA MVP3
> Przedtem upgrade'owalem BIOS do najnowszej wersji
> Niestety W'95 przy starcie zglasza mi blad ochrony i kaze ponownie
uruchomic
> komputer.
> Macie jakis pomysl ?
> Darek

Najpierw wylacz cache L1, potem zainstaluj tego patcha - musisz byc w
windowsach, potem jak sie zainstaluje to restart i wlacz cache L1 i wszystko
dziala, alternatywnie mozesz obizyc szybkosc zegara proca do <=333, ale
wtedy musisz pogmerac zworkami, chyba ze masz plyte bezzworkowa :-))

Piotr Traczykowski