3COM Megahertz, notebook, NT

Autor: Krzysztof_Pralat_at_mn.man.de
Data: Tue 15 Feb 2000 - 12:58:22 MET

Mam problem z zainstalowaniem karty sieciowej 3Com Megahertz (3cxfe575bt +
najnowsze sterowniki) w notebooku Toshiba Satelite Pro 490 pod WinNT (sp5pl).
Ustawienia systemowe karty (adres i przerwanie) sa takie same jak w biosie
komputera, a mimo to karta nie jest widzina przez NT. Dodam, ze ta karta
pracowala w tym notebooku poprawnie, niemniej osoba ktora ja instalowala
wczesniej (tzn. przed formatem twardego :), spedzila ok. tygodnia na jej
rozpracowaniu i uzyla nieudokumentowanych funkcji. Jezeli jest ktos, kto moglby
mi zaoszczedzic tygodnia grzebania w dokumentacji, to bardzo prosze o pomoc.

Krzychu