"Splitter" do klawiatur i myszy ps/2

Autor: Formica (formica_at_go2.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 10:43:20 MET

Witam!

Trzymam w serwerowni kilka komputerków na któych czasami trzeba jednak
coś wklepać na poziomie konsoli. Pozostaje problem wszelkiego osprzętu
dodatkowego (monitor, klawiatura, mysz), którego nie chciałbym mieć
tam w nadmiarze. Kwestię monitorów udało mi się rozwiązać (znalazłem
rozgałęziacz: kilka kompów IN -> jeden monitor OUT), chcę jednak coś
jeszcze zrobić z klawiaturami i myszami.

W związku z tym mam pytanie: czy ktoś widział (jeśli tak, to gdzie?)
urządzenia poswalające obsługiwać jedną klawiaturą|myszą ps/2 kilka
komputerów?

Piotrek