Re: co się dzieje z dvd

Autor: Tazor (cecil_at_calia.daewoo.lublin.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 10:16:17 MET

On Mon, 14 Feb 2000 21:20:35 GMT, "Sebastian Bala"
<bseb_at_friko3.onet.pl> wrote:

>witam
>chcialem zakupic dvd..... ale nie ma nigdzie (przynajmniej trojmiasto)
>(a jak sa t ostrasznie drogie)
>moglby mi ktos wytlumaczyc co sie dzieje i kiedy bedzie mozna
>spokojnie (z mozliwoscia wyboru, i na poziomie przyjaznych cen) kupic
>
>regards
>seba

a) Firmy produkujace optyke do DVD przerzucily moc produkcyjna na
optyke do stacjonarnych odtwarzaczy, ktore ciesza sie teraz o wiele
wieksza popularnoscia niz DVD-ROMy.
b) Z drugiej strony, napedy DVD-ROM tez zaczynaja juz bardzo ladnie
schodzic

a wiec a + b = braki na rynku oraz wieksza cena

Tazor
Panorama DVD - http://dvd.pf.pl
Tazor's DVD - http://www.dvd.px.pl