Nagranie Flash w modemie USRobotics - problem

Autor: Krzysiek Kacperski (dellti_at_priv5.onet.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 07:50:07 MET

VTAM!
Wpadłem ostatnio na szalony pomysł: zapragnąłem upgrade'ować mo modem
USRobotics (wewnętrzny Flash PC ) do standardu V90. Ściągnęłem ze strony
producenta sterowniki do tego egzemplarza i zaczęło się: zgodnie z opisami
upgrade się zakończył, ale wyświetlił jakiś błąd podczas testu kontrolnego -
efekt po następnym uruchomieniu modem jest niewidoczny dla komputera ( i
tego programu upgrade'ującego też)
Pytanie: Czy ktoś spotkał już się z podobnym problemem, albo wie gdzie
mieści się jakaś firma, która mogłaby wgrać normalny Flash?

Pozdrawiam
Krzysiek Kacperski
dellti_at_friko5.onet.pl