Re: K6-3 czy Celeron

Autor: ElFi (elfi_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 03:05:47 MET

Użytkownik scorpio <scorpio_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:388a212e_at_news.vogel.pl...
> A Athlon to tez AMD, a jak wiadomo mesza z blotem p3 i celerona,

Tak mieszają, że aż trzy wątki o Athlonie spotkałem, co jest grane?
Czy ktoś mógłby podzielić się wrażeniami z użytkowania tego procesora. Będę
niedługo zmieniał sprzęt (aktualnie BH6 i PIII450_at_558) i nie wiem czy wejśc
w nowego Abita i nowe PIIIC czy w Athlony. No ale ludzie w zasadzie nic nie
piszą o tym. Choćby wyniki z Sandry..., a najlepiej jeszcze RC5...(Quaki
mnie nie interesują).

Pozdrawiam!
Marek Jasinski