Re: Ktory monitor jest lepszy??????

Autor: Andrzej Lawa (lawa_at_priv1.onet.pl)
Data: Mon 14 Feb 2000 - 21:56:23 MET

MAX <djmax_at_box43.gnet.pl> in <evQm4.42846$Hi2.941163_at_news.tpnet.pl> wrote:

> Stoje przed zakupem monitora 17'' i niewiem jaki wybrac.
> Czytalem wczesniejsze posty ale one nie daja jednoznacznej wypowiedzi, a
> raczej wywoluja klotnie min. odnosnie promocji LG (chodzi o kuchenke
> mikrofalowa czy jest PnP itp.)

Hmm... Wiesz, towar tak bardzo reklamowany jest dla mnie ZAWSZE podejrzany.
Ja zawsze kupuję to, czego aż tak nachalnie nie reklamują (albo nawet w
ogóle nie reklamują) i jestem zadowolony (i chodzi tu nie tylko o sprzęt,
ale także o np. smarowidło do chlebka).

[ciach]

> - Samsung 750B

Oglądałem sobie Samsungi 19"... Zbieżność kolorów do bani (albo widziałem
pechowe egzemplaże).

> Prosze o dorade. Prosze zwrocic uwage miedzy innymi na plaski kineskop,

Koniecznie? Pamiętaj, że wszystkie płaskie mają te irytujące druciki!

Ja tam wybrałem sobie nieco bardziej klasyczny kineskop, który jednak jest
wystarczająco IMHO płaski (nie idealnie, ale nie jest to też "piłeczka" jak
na tych kłamliwych reklamach podejrzanego LG).

> jakosc obrazu, plamke, rozdzielczosci, czas gwarancji!, odswiezanie itp.
> A moze inny monitor polecacie???

Ja polowałem na 19" i po wielu deliberacjach wybrałem Hitachi. Nie 100%
płaski, ale też niezbyt wypukły, za to króciutki (chyba nawet krótszy od
mojej starej 15" i tylko dzięki temu się zmieścił - dobrze że nie wybrałem
Samsunga, bo zapomniałem wymierzyć miejsce ;). Odstęp maskownicy w pionie
0.21, plamka w pionie 0.22. Parametrów ci nie podam bo, jeśli mają 17", to
na pewno będą miały inne parametry.