STB 4400 - RIVA TNT

Autor: Robert \\ (robi_at_post.pl)
Data: Mon 14 Feb 2000 - 22:53:49 MET

Sprzedam karte graficzna STB 4400 - RIVA TNT
Karta ma gwarancje do 9.2000
Jesli chodzi o karty oparte na kosci TNT to ta jest uwazana za najlepsza
Dowadza temu wykonane testy oraz jakosc wykonania oraz wyswietlanego
obrazu.

Jesli ktos szuka grafiki opartej na RIVIE TNT to ta jest najlepszym
wyborem.
Ma dobre osiagi oraz daje sie latwo podkrecac (standard 90/110) po
podkreceniu uzyskujemy 120/130.

Wszystkie zainteresowane osoby prosze o maile - odpowiem na wszystkie.
Mozliwosc wysylki na moj koszt. Ja jestem z Lodzi.

Udzielem rowniez informacji pod nr. tel. 0-501 46 77 66

Robert Wrobel