Re: ASUS - gdzie opisy biosów?

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 14 Feb 2000 - 19:34:28 MET

Dnia Sun, 13 Feb 2000 18:59:09 +0100, Marko napisał(a):
>Jacek Osiecki na klawiaturze wystukał(a) :

>zobacz post nizej ( lub wyzej )

Grrr... kocham takie koordynaty: "niżej, wyżej"...
A nie łaska pomyśleć i dojść do wniosku, że:
  - nie każdy stosuje tą samą metodę sortowania,
  - jest coś takiego jak wątkowanie,
  - niektórzy (w tym podpisany) sortują ze względu na scorefile,
  - na różne serwery artykuły docierają niekoniecznie równocześnie.
  - itd.

Tak więc byłbym wdzięczny, gdybyś jednak podał chociaż subject i przybliżoną
datę artykułu, w którym zobaczyłeś odpowiedź na moje pytanie.

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |