Sterowniki do Cirrus Logic 548x AGP win98 - przeczytaj koniecznie !

Autor: Adriana S. (sklenarikova_at_priv6.onet.pl)
Data: Mon 14 Feb 2000 - 19:13:52 MET

Zwracam sie do Was w imieniu mojego kolegi z grupy z prosba o ww. sterowniki
do karty graficznej. Chlopak to erotoman siedzi sobie w internecie i oglada
panienki. Wiecie jak bardzo sie meczy ogladajac je w 16 kolorach. oto
fragment jego listu :

"nie moge miec bez sterownikow orgazmu - zawsze sie podniecam przy
internecie a tu nic nie widać i nie moge się przez to onanizować(..).
Wszyscy się na mnie obrazili, bo stałem sie strasznie nerwowy(..). Moje
zycie erotyczne leglo w gruzach! "*

Widzicie jak on bardzo potrzebuje pomocy !!! Pomozcie mu bo chlopak calkiem
zamknie sie w sobie.
Wszelka pomoc w postaci sterownikow slijcie na boolo_at_panda.bg.univ.gda.pl
* cit boolo_at_panda.bg.univ.gda.pl

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/