Re: Kabel od skanera

Autor: Beast (beast_at_pikus.icmax.com.pl)
Data: Mon 14 Feb 2000 - 18:45:54 MET

> Czy jest możliwość zdobycia kabla od skanera, który łączy go z
> komputerem? Jest on niby taki sam jak kabel łączący dwa komputery, ale
> najwidoczniej żyłki są inaczej poustawiane, bądź są inne. W sklepie mi
> powiedziano, abym "zapomniał" o takiej możliwości. A chciałem zdobyć
> jakiś dłuższy. Ale pytanie jest intrygujące na tyle, ponieważ co się
> stanie w przypadku uszkodzenia kabla. Czyżby trzeba kupić nowy skaner?
> Trudne do uwierzenia...
kabel do skanera jest troche inny poniewaz ma wiecej zyl, z tego co mi
wiadomo (bo sam probowalem) nie da sie go kupic w polsce w normalnych
sklepikach, jedyna mozliwoscia jest zrobienie takiego kabal - musisz
sprawdzic kazdy pin i odpowiednio przylutowac wtyczke do kabla. Ew. zrobic
kabel 1:1 wsyztskich pinow i spiac go z krotszym kablem.