Problem z nowymi driverami do TNT

Autor: Maciej Przepiorka (maciejp_at_polbox.pl)
Data: Mon 14 Feb 2000 - 13:03:09 MET

Witam!

Moze ktos sie spotkal z nastepujacym problemem i wie jak go rozwiazac.
Mam rive TNT (Diamond Viper AGP, 16 MB). Wszystko pieknie dzialalo do
chwili, gdy zainstalowalem nowe drivery referencyjne (wersja 3.62 i
wszystke nowsze). Uzywam windowsow 98 se i directX 7.0.
W programach (gierkach :-)) obiekty mrugaja tak bardzo, ze nie da sie
tego wytrzymac.
Problem nie wystepowal ze starszymi driverami i teraz jestem zmuszony
ich uzywac... a nowsze byly szybsze w 2D i w openGLu. Moze ktos mi
poradzic co zrobic, zeby nowe drivery chodzily tak, jak trzeba?
Z gory serdecznie dziekuje.
Acha, prosze o odpowiedz rowniez na priva (ostatnio mam nawal roboty i
nie jestem w stanie czytac calych newsow).

Pozdrawiam!

Maciej Przepiorka        Polbox On-Line Service
http://www.polbox.pl   mailto:maciejp_at_polbox.pl