Re: avi w Windows - która biblioteka?

Autor: Jakub Pasoń (djyoyo_at_polbox.com)
Data: Mon 14 Feb 2000 - 09:15:04 MET

Jacek Popławski wrote:

> Próbuję uruchomić windowsowy konwerter avi-->mpeg pod WINE, niestety
> WINE nie potrafi chyba otworzyć pliku avi, wyświetla napis "fixme" przy
> tych funkcjach... Czy wiecie może w której bibliotece dll znajdują się
> funkcje do obsługi formatu avi?

Avifile.dll
Avifil32.dll
Avicap.dll
Avicap32.dll
i coś tam jeszcze...

Zapewne to ten program, który Ci przysłałem.
Do obsługi Avi-ków korzysta on z biblioteki AviFil32.dll i używa
funkcji:

AVIFileExit
AVIFileGetStream
AVIFileInfoA
AVIFileInit
AVIFileOpenA
AVIFileRelease
AVIStreamGetFrame
AVIStreamGetFrameOpen
AVIStreamGetFrameClose
AVIStreamInfoA
AVIStreamRead
AVIStreamFormat

Zapewne WINE nie ma zaimplementowanej tej biblioteki bo chyba nie jest
ona podstawową częścią WinAPI.
Może spróbuj pod VmWare.