Re: Gdzie zalozyc KONTO ???

Autor: mario (mario_at_post.pl)
Data: Mon 14 Feb 2000 - 01:07:05 MET

Scorpio napisał(a):
> Witam.
> Jakie znacie najlepsze serwisy do zalozenia konta?
> Nie interesuje mnie miejsce na WWW tylko to, aby konto
> dzialalo zawsze (nie tak jak Onet, KKI, Viper, Promail, itp...)
> oraz aby bardzo szybko chodzilo nie tak jak... ;)
  THX !

Sprobuj na - home.pl (dokladnie).
Mam tam konto od pol roku i wszystko jest O.K.
Kosztuje 50zl netto/rok lub 150zl dozywotnio,
20 MB gwarantowane a slyszalem, ze nawet wiecej wchodzi.
Nie wierz, ze darmowe konta beda zawsze dzialac, za darmo
nikt ci nie da gwarancji.
Sprobuj, przetestuj, masz dwa tygodnie free i dostajesz
porzadna instrukcje uzytkowania poczta do domu.

Mariusz.