Re: ATI AIW 128 a Canal+

Autor: Adam Janiak (janiak_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Feb 2000 - 00:37:59 MET

"jotes" <jotes_at_kki.net.pl> wrote in message

> All-In-Wonder 128
> razie,
>
> A w ogole jak Ci sie ta karta sprawuje ?
> Na czym sie zawiodles (myslales ze bedzie lepiej) a w czym przerosla
> Twoje oczekiwania (jesli tak jest ) ?
> Za uwagi bede wdzieczny, zamierzam nabyc...
>
> Pozdrowienia
>
> Józek

Bardzo uniwersalna (jeśli da się stopniować uniwersalność). Do tego cacany
interfejs użytkownika. Instaluje się to w W98 prawie samo. Natomiast gorzej
z wydajnością. Nie chciało mi się robić samemu testy fps, ale AIW 128 jest
subiektywnie wolniejszy i ma gorszą jakość obrazu (NFS 4) od TNT M64
Creative Labs. Obydwie subtelnie podkręcone. Ogólnie-polecam, ale najpierw
zajrzyj na http://www.benchmark.ceti.com.pl/.
Nie dekoduje C+ na żadnym dostępnym mi dotychczas dekoderze software'owym -
szkoda.
Pozdrawiam
Adam Janiak