Odp: riva tnt1 + voodoo2

Autor: Sten (sten_at_tsk.pl)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 18:29:24 MET

> A 512 by mi się przydało - ale wątpię w to, że 3dfx wypuści od razu wersję
> 128MB i to już w kwietniu.
> Ile takie coś musiałoby kosztować?
> -=[ Michał Młynarczyk ]=-=[ michal_at_gorilla.com.pl ]=-

Voodoo 4 4500 AGP/PCI
32MB VRAM
337-367 Megapixels per second
chipset - 1xVSA-100
Kompresja tekstur zgodna z DirecX Texture Comproesion
AGP 4x
tekstury do wielkości 2048x2048
Wsparcie dla DVD (30fps bez gubienia klatek)
Przewidywana cena 179 dolarów = 750zl

Voodoo 5 5000 PCI
32MB VRAM
667-733 Megapixels per second
32-bitowy rendering
Szyna PCI
chipset - 2xVSA-100
Przewidywana cena 229 dolarów = 960zl

Voodoo 5 5500 AGP
64MB VRAM
667-733 Megapixels per second
32-bitowy rendering
Sprzętowy Anti-Aliasing w czasie rzeczywistym całoscenowy
chipset - 2xVSA-100
Przewidywana cena 299 dolarów = 960zl

Voodoo 5 6000 AGP
128MB VRAM
1.32-1.47 Megapixels per second
32-bitowy rendering
Sprzętowy Anti-Aliasing w czasie rzeczywistym całoscenowy
chipset - 4xVSA-100
Przewidywana cena 599 dolarów = 2500zl

Mysle, ze troche zaspokoilem twoja ciekawosc.
To sa zapowiedzi 3dfx, ale jeszcze dodal, ze ma byc kilka zmian na lepsze.
A ceny takie w USA, a jakie u nas ... ?

Pozdro

--
              Sten