POMOCY(procesor)-PILNIE

Autor: Rumil (rumil_at_kki.net.pl)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 18:08:31 MET

Mam procesor Celeron300a, kotry do niedawna chodzil na 450 bez
zwiekszania napiecia, ale zaczal sie strasznie grzac(mimo zastosowania
duzego radiatora dwoch wiatraczkow i pasty przewodzacej cieplo(pasta
silikonowa H, mam tez N, ale H jest chyba lepsza)).Co zrobilem?
Oczywiscie zmienilem fsb na 66MHz i zdjalem obudowe, ale to nic nie
pomoglo! Gdy dotykam teraz radiatora on mnie parzy! Pocesor jest troch
chlodniejszy, ale i tak za goracy(boje sie, ze sie spali).Co z tym
zrobic?Pomocy!