Re: Połączenie o prędkości.....

Autor: Marq (marq_at_core.com)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 20:02:06 MET

Kaja <kaja1_at_poczta.wp.pl> came up with:

>Witam,
>Bardzo jestem ciekawa (czy możesz napisać?) jaką masz teraz prędkość połączenia?

mialem kablowke jakis rok temu, na starym miejscu zamieszkania /@home za wodą/
bylo pieknie do czasu jak malo kto to mial w okolicy. predkosci zabojcze,
szczegolnie z servera newsow, albo ftp, w porywach ponad 1meg! ze stronami
bylo troche gorzej, ale to tez zalezało od drugiej strony. najwyzsze transfery
osiagaly w okolicach 200k. ale zdazaly sie tez takie jak na normalnym modemie
telefonicznym. potem im wiecej ludzi podlaczalo sie do networku, tym predkosci
byly wolniejsze. teraz mam zamiar podlaczyc dsl, gdzie nie ma problemu z iloscia
klientow, predkosci zawsze te same, chociaz tez zdarzaja sie problemy.
najlepszym rozwiazaniem bedzie chyba poczekac na swiatlowody.

--
marq