Re: FaxTolk Communicator i Zoltrix

Autor: Marq (marq_at_core.com)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 19:44:07 MET

"oiciw" <wicio_at_lublin.cc> came up with:

>Dwa pytania.
>Program FaxTolk Communicator ver. 4.5.1
>modem Zoltrix "Fantom" Win HSP 56k PCI.
>Program jest ustawiony na Auto Answer,
>a nie "podnosi słuchawki" tzn. nie odpowiada
>na tel., nie przyjmuje faxu.
>myślę, że trzeba dodać coś w stringu inicjującym,
>bo jest tylko AT, ale co?
modem napewno jest ok. musisz pokombinowac z opcjami programu.
kiedys mialem ten program, ale mi sie nie podobal, zmienilem na
callcenter i wszystko dziala pieknie. w faxtalk'u doswiadczylem
podobne problemy co ty.
btw jesli ktos ma 'lekarstwo' na upgrade callcenter do pro i
chetnie sie podzieli to niech da znac :-) /3.5.8/

> I drugie pytanie.
>Program ten sam, ale modem Zoltrix "Cobra"
>FM-SFT56i - nie chce mówić przez głośniki podłączone
>do karty dźwiękowej. Co zrobić?
tam jest taka opcja, gdzie ustawia sie modem spiker albo soundcard,
trzeba przestawic na soundcard.

--
marq