Re: TUNER AVER PHONE 98

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 14:46:55 MET

On Sat, 12 Feb 2000 23:19:35 GMT, "Michal Zadworny"
<mikent_at_box43.gnet.pl> wrote:

>Z jakiego programu nalezy korzystac aby rozkodowac CANAL+ na w/m tunerze.
>
>Moja konfiguracja to:
>S3TRIO64V+ 2MB
>48 RAM
>100MHz AMD
>
>Parametry nizbyt zachwycajace ale chcialbym sprobowac.
>Sciagnalem kilka programow z MANIATV jednak BTV zawiesze mi system a innych
>nie moge zastartowac.
Na takim procku raczej nie odkodujesz ... z tego co pamietam to na
p166mmx mialem ok 18-20 fps i nie dalo sie tego ogladac ...

Dla mnie najlepszy jest MoreTV ... sprobuj moze on CI sie odpali ...
Wazna jest jeszcze konfiguracja samego programu do dekodowania, jak
tylko rozpakujesz to widomo ze Ci sie nie odpali .....

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179