Re: Ciche CD-ROMY

Autor: Tomek Floyds (floyds_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 13:41:02 MET

Hej.
Ja kupiłem sobie CTX 50X max. Jest dosyć cichy, i ma przede wszystkim
stabilną mechanikę. Nie miałem płyty co by nie odczytał.

Jeśli chodzi o spowolnienie napędu, to znakmity do tego jest program od
nagrywarek do do zapisu pakietowego. Ja używam programu Packet CD firmy
CeQuadrat. Po zainstalowaniu tego programiku we właściwościach napędu CDROM
i CDRW jest opcja do pracy napędów. Od 1x do Max. Ja ustawiłem sobie na 8x i
jest GIT.
Aż dziwne, że takiego rozwiązania od początku nie było w Windowsach.

Wstyd Panie Gates.

Pozdrowienia.

Użytkownik Piotr Traczykowski <ptracz_at_ippt.gov.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8867o8$ruj$1_at_sunsite.icm.edu.pl...