Re: Szukam właścicieli ACORP-a 56 i Spirit-a

Autor: Andrzej z Zaborza (morgotch_at_priv2.onet.pl)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 08:41:57 MET

Użytkownik Jarosław Kamper <jack_at_jaras.jaras> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn8a6pc7.k1.jack_at_jaras.jaras...

> Na jakiego Acorpa narzekasz?!

Acorp 56 EMS, zauważyłem, że np. często nie może znaleźć strony w czasie
sciągania grup, czego nie moge powiedzieć o Spirycie, także wejście na
zatłoczone strony typu microsoft sprawia mu nie lada problem (często po
długim oczekiwaniu dostaję: nie moge wyświetlić strony)
Ale obudowę ma cool opływową

--
Pozdrawiam,  Andrzej