Re: co to za pamiec?

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 03:06:48 MET

Fri, 11 Feb 2000 10:49:02 GMT, "Paweł B±kowski" <pawelb_at_toyrad.com.pl>
napisał[a]:

>Nie doczytałem do konca,
>jeżeli cztery takie kości to na pewno jest to 32 MB, bo istniała by szansa
>że jeżeli jest to dwustronny DIMM (po obu stronach kości) To czasami w
>niektorych płyty, nie w każdy slot można włożyć dwustronny DIMM, a wtedy
>jest widoczna tylko jego połowa.

Dzięki.

Też się zastanawiałem nad tą dwustronnością.
Scalaki są tylko po jednej stronie płytki, ale nie byłem pewien, jak
to jest, bo AFAIK nie jest tak, że jeśli scalaki po jednej to dimmek
jednostronny, a jeśli po obu, to dwu. Ale czort go wie - ja się nie
znam.

Jednak raczej wątpię, czy mogłoby o to chodzić, bo nie wydaje mi się,
by Abit nie miał sobie poradzić z dwustronnymi pamięciami.

Tak czy owak, będę musiał grzecznie spytać, jak oni myślą rozwiązać tę
sytuacjÄ™.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_armagedon.vc.pl