Odp: CD-R problem -calibration area

Autor: P.Jarek (tservice_at_invarnet.inwar.com.pl)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 01:43:11 MET

Użytkownik Adam Wojtanka <kulfon_at_cb.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:hmgaas80ansv8cjm2f3lu6nddpcli3pidi_at_4ax.com...

> Wielkie dzięki za pomoc!!! DZIAŁĄ!!!!!
>
> To raczej nie za dużo pomoże. Męczyłem się z tą swoją i dopiero po
> rozebraniu i wyczyszczeniu spodniej soczewki jest OK!!!!!!!!!!!!!!!

Rozebrałem i wyczyściłem i fakt nagrała skubana 67% płyty i stanęła -
czyściłem soczewkę suchym wacikiem do uszu (tak mi powiedzieli goście z
pewnego serwisu), czym WY czyściliście soczewkę? Chyba będę musiał zrobić to
jeszcze raz. A tak w ogóle to już mnie wkurza ta nagrywarka gdyby ktoś
chciał ją kupić to chętnie sprzedam (używana 1 rok przebieg około 15-20 płyt
centralna Polska okolice Sieradza (z ew. kupnem proszę na priv))

Jarek